Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԱՆՀՈՒՅՍ ԵՆ

ԱՆՀՈՒՅՍ ԵՆ
15.12.2009 | 00:00

-Էս մեր պաշտոնյաների գլուխն ինչքան էլ վարես-ցանես, մեկ է` նույն խամ ու խոպանն է։

Դիտվել է՝ 5113

Մեկնաբանություններ